.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

زندگی قفس است ...


48

زندگی قفس است

قفسی بزرگ که ماهمه درآن هستیم

قفسی که بااین همه بزرگی گاهی اوقات آن قدر کوچک است که نمی توان نفس کشید

در این فقس به ظاهر بزرگ ولی کوچک هر کی به سویی میرود                  

یکی به سوی آسایش یکی بسوی آرامش

یکی به سویی ثروت یکی به سوی رویش

یکی به سوی  ظلمت یکی به سوی دوری از ظلمت

همه در این قفس به سویی میروند

در این قفس بزرگ گروهی هم به سوی عشق می روند

آنان که به سوی عشق می روند  چیزی جز عشق از خالق طلب نمی کنند

آنان که به سوی عشق می روند همیشه نگرانند

نگران از دست دادن معشوق خود هستند

آنان که عاشق معشوق خودهسنتد

همیشه شاکر خدای خود هستند

در این قفس به ظاهر بزرگ همه دوست دارند در این دنیای به ظاهر بزرگ بمانند

ولی آنان که عاشق هسیتند به این دنیا دل نمی بندند

آنانی که عاشق هستند فقط به دنبال معشوق خود هستند

رمضان


                            

مژده ای منتظران ماه خدا امده است / ماه شبهای مناجات و دعا امده است
ماه دلدادگی بنده به معبود رسید / بر سر سفره شاهانه گدا امده است . . .
*****************
این بزم را خداوند، برای تو آماده کرده است تا رستگاری‏ات را تضمین کند
بزمی که در آن تنها تو هستی که باید سرنوشت خویش را
به سمت رستگاری سوق دهی ،مهیای سفر شو . . .

**ماه عطر افشانی رحمت الهی**

مــــســـافـــــر پـــرواز رمــضـــان .......

 پـــروازت بی خـــطـــــــــــر........

امـــیــدوارم توشـــه ات فـــــــراوان بــاشــــد و ســهــم ســـوغـــات من دعــــــای شـــبـهــای قــــدرت

ما را نـــیـــــز نــه بــه بــــهــــــای لــیــاقـــت بـــلــکــه بــه رســـم رفاقــــت دعــــــــــا کــنــیــد....

                          التماس دعا

ادامه مطلب ...

اطلاعیه ویژه ماه رمضان


سلام دوستان
اولاپیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان روخدمت شماعزیزان تبریک عرض میکنم.

http://bahr.ir/wp-content/uploads/200230191862505610681036825962432097592.jpg


ثانیاقصد دارم بامشورت شمادوستان،یه طرح،ویژه ی این ماه مبارک برای وبسایت اجرا کنم.ازدوستانی که این پست رومیخونن تقاضا دارم که هرطرحی برای ماه رمضان دارن حتمابگن وبه نظرشون بهترین طرحی که میتونیم برا وبسایت داشته باشیم چیه؟

امیدوارم باهمکاری ومشورت همدیگه بتونیم یه طرح مفیدی رو اجراکنیم تااینکه تواین ماه مبارک ازفرصتهامون به بهترین نحواستفاده کنیم .


منتظرنظرات وپیشنهادات خوب شما دوستان هستم.


مستضعف

اوایل ترم بود.صبح زود بیدار شدم که برم دانشگاه. چون عجله داشتم بجای 5000 تومنی یه پونصدی از کشوم برداشتمو زدم بیرون. سوار تاکسی که شدم دیدم اووووف یکی از دخترای آس و خوشگل کلاس جلو نشسته یه کم که گذشت گفتم بزار کرایه شو حساب کنم نمک گیر شه بلکه یه فرجی شد با صدایی که دو رگه شده بود پونصدی رو دادم به راننده و گفتم: کرایه ی خانم رو هم حساب کنید دختره برگشت عقب تا منو دید کلی سلام و احوالپرسی و تعارف که نه ... اجازه بدین خودم حساب میکنم و این حرفا منم که عمرا این موقعیتو از دست نمیدادمو کوتاه نمی اومدم می گفتم به خدا اگه بزارم تمام این مدتم دستم دراز جلوی راننده همه شم میدیدم نیشِ راننده بازه خلاصه گذاشت حسابی گلوی خودمو پاره کنم، بعدش گفت : چطوره با این پونصدی کرایه ی بقیه رو هم تو حساب کنی؟ یهو انگار فلج شدم.آخه پول دیگه ای نداشتم الکی سرمو کردم تو کیفمو وقت کشی تابلوُ که دیدم خانم خوشگله کرایه ی جفتمونو حساب کرد ولی از خنده داشت میترکید :| داشت گریه ام می گرفت که اس.ام.اس داد و گفت: پیش میاد عزیزم ناراحت نباش موافقی ناهارو با هم بخوریم؟ :) حالا من بیچاره شارژ هم نداشتم جواب بدم :( خلاصه عین اسکلا انقد بهش زل زدم تا نگام کنه و گفتم : باشه این شد که ما چند ماهه باهم دوستیم ولی یه بار که گوشیشو نگاه کردم دیدم اسمِ منو "مستضعف" سیو کرده ..

امید و انتظار....


http://mikhak.net/wp-content/uploads/ssssvrn6s.jpg




مرا به غیر تو نبود پناه مهدی جان

که من گدایم و هستی تو شاه مهدی جان

در انتظار تو شاها گذشت عمر عزیز 

نگشت حاصل من غیر آه مهدی جان

شها فقیرم و مسکین و بر سر راهت

نشسته ام به امید نگاه مهدی جان

من عاشقم که ببینم جمال تو آیا

بود به سوی جناب تو راه مهدی جان؟

بحق حرمت اجداد خود نما نظری

ز مرحمت به من رو سیاه مهدی جان

خمید پشت من که از بار معصیت شاها

نموده ام همه عمر اشتباه مهدی جان


اللهم عجل لولیک الفرج



 

قلب سوخته آسمان


http://up.vatandownload.com/images/x3vw93w15ir04hn7rcds.jpg



در این آسمان پر ستاره ، یکی از ستاره ها در آسمان نیست. سپیده می آید اما خبری از رنگ آبی آسمان نیست. خورشید در قلب آسمان نشسته و میسوزاند قلبش را چه بی رحمانه میسوزاند قلب آسمان را . غروب که می آید ما قلب سوخته ی آسمان را میبینیم می بینیم که آسمان دیگر آبی نیست ، سرتاسر سرخ است و دلگیر دلتنگ فردا نیستم ، فردا که میرسد دلتنگیهایم بیشتر میشود. حال آسمان خوب نیست ، دیگر غروب برایم زیبا نیست ، دلم برای آسمان میسوزد، آسمان هم دلش برایم سوخته و باز در غم من نشسته است. شعری بدون قافیه ، تشبیه نمیکنم خورشید را به قلب آسمان ، زیرا خورشید قلب آسمان است ، ماهی که شبها در آسمان می آید بهانه است. بهانه ای برای تسکین دلها ، برای اینکه دلی برای آسمان نسوزد ، یک بار هم آسمان را مهتابی ببینیم و چشمی به حالش نگرید. در آین آسمان بی ستاره ، یکی از ستاره ها در آسمان مانده ، ستاره ها همه خوابند، اما این ستاره به عشق دیدن آسمان بیدار مانده. 

عشق و غرور

http://www.pic.iran-forum.ir/images/7p2p1hkpxlr30hmpq13.jpg



برای عشق تمنا کن ولی خار نشو. برای عشق قبول کن ولی غرورتت را از دست نده . برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو. برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه. برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن . برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر . برای عشق وصال کن ولی فرار نکن . برای عشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن . برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش . برای عشق خودت باش ولی خوب باش



زندگی!!!

   

  گل اگر خار نداشت  ، 

 دل اگر بی غم بود ،

 اگر از بهر قناری قفسی تنگ نبود ،

      زندگی ؛

                ; عشق

                                  اسارت ؛

                                                 قهر ؛

                                                           آشتی ؛

                                                                              همه بی معنا بود.

درد دل

خواستم با یــــــــــــــــــــــــــــــکی درد دل کنم  

          اول ازش پرسیدم سیـــــــــــــــــــــــــــگارداری؟ 

                      گفت: می خوای بکشــــــــــــــــــــــــــــــــــــی..؟  

                                  گفتم: نه ! تو بکش طاقت حرفامو داشته باشی ...  

 

                 غمناک - picture 23

در جست و جوی آرامش...

خــــــــــــــــــــــــوبـ میدانمـ مرگـ دستـ خداســـــــــــــــــــــــتـــــ
این را وقتی میفهمم که پیرمردی سرطانی میبینم که با وجود ابتلا به سرطانی بدخیم بعد از 50 سال،هنوز در سن 80 سالگی زنده است... و جوان سالمی که دیروز در تصادف جان باخت...
خوب میدانم مرگ دست خداستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نه به ســـــــــــــــــــــن است و نه جنس من و تو بودن...
خوبــــــــــــــــــــــــــــ میدانم که اکنون هستم ولی شاید لحظه ای بعد نباشم.......
و مدام خود را دلداری میدهم که:
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرگـ دستـ خداستــــ...
حتی اگر مریـض باشی... حتی اگر سالم باشی....
خــــــــــــــــــودم را دلـــــــــــــــداری میـــــــــــــــــــــــــدهمـــ....
شاید مرهمی شود بر تمام هراسم ......شاید مـــــــــــــــرهمی باشد بر تمام خــــــواب های آشفته امـ...
خوابــــــ مرگـــــــــــــــــــــــــــــ خواب شیـــــــــــــریــــنی استـــ

مرگـــــــــــــــــــ دســـــــــــــــــــــــــتـ خداســــــــــــــــــــــــ

                        .....پس چرا بیـ خود آرزوی مرگ کنمـ؟ وقتی دست اوستـــ  

مگر به همه آرزوهایم رسیدم که به این یکی برسم؟    
نــــــــــــــــــــتــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــــ ....                        

کنجکاوی مردانه

یه روز تو پیاده رو داشتم می رفتم، از دور دیدم یک کارت پخش کن خیلی با کلاس، کارت های رنگی قشنگی دستشه ولی این کارت ها رو به هر کسی نمیده !

به خانم ها که اصلاً نمی داد و تحویلشون نمی گرفت، در مورد آقایون هم خیلی گزینشی رفتار می کرد و معلوم بود فقط به کسانی کارت میداد که مشخصات خاصی از نظر خودش داشته باشند.

احساس کردم فکر میکنه هر کسی لیاقت داشتن این تبلیغات تمام رنگی خیلی خوشگل و گرون قیمت رو نداره، لابد فقط به آدم های باکلاس و شیک پوش و با شخصیت میده !
بدجوری کنجکاو بودم بدونم اون کارت ها چی هستن !


با خودم گفتم یعنی نظر این کارت پخش کن خوش تیپ و با کلاس راجع به من چیه ؟! منو تائید می کنه ؟!
کفش هامو با پشت شلوارم پاک کردم تا مختصر گرد و خاکی که روش نشسته بود پاک بشه و برق بزنه ! شکمو دادم تو و در عین حال سعی کردم خودم رو جوری نشون بدم که انگار واسم مهم نیست !

اما دل تو دلم نبود ! یعنی به من هم از این کاغذهای خوشگل میده ؟! همین طور که سعی می کردم با بی تفاوتی از کنارش رد بشم با لبخندی بهم نگاه کرد و یک کاغذ رنگی طرفم گرفت و گفت : آقای محترم ! بفرمایید !

قند تو دلم آب شد ! با لبخندی ظاهری و با حالتی که نشون بدم اصلا برام مهم نیست بهش گفتم :

می گیرمش ولی الان وقت خوندنش رو ندارم !

چند قدم اونورتر پیچیدم توی قنادی و اونقدر هول بودم که داشتم با سر می رفتم توی کیک ! وایستادم و با ذوق تمام به کاغذ نگاه کردم، فکر می کنید رو کاغذ چی نوشته بود ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


" دیگر نگران طاسی سر خود نباشید !
پیوند مو با جدیدترین متد روز...! "

اجسام مختلف در مغز انسان+عکس

امروزه تکنیک‌های تصویربرداری پرتونگاری مقطعی و پرتوهای ایکس در پزشکی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. این تصاویر که می‌توانند داخل بدن را نشان دهند اغلب باعث شگفتی پزشکان می‌شوند.

بارها پیش آماده است که افراد به دلیل دردهای مزمن با منشأ نامعلوم به پزشک مراجعه کرده‌اند و پس از گرفتن عکس‌های پرتو ایکس و CT Scan مشخص شده است که یک شیء خارجی به قسمتی از بدن آنها (سر، صورت، حفره شکمی و…) به صورت پنهان راه یافته است.

در بسیاری از موارد حتی خود فرد نیز از حادثه‌ای که می‌توانسته منجر به وارد شدن شیء به بدن وی شده باشد اطلاعی ندارد. در این گزارش، ماجراهای شگفت‌انگیزی ذکر می‌شوند که دنیای پزشکی با کمک پرتوهای ایکس راز آنها را فاش کرده است:


اجسام مختلف در مغز انسان+عکس


 

دوستان به ادامه مطلب بروید تا تصاویر شگفت انگیزی از این وقایع مشاهده کنید...واقعا جالبه!!!!

ادامه مطلب ...

من خدا را دارم . . .

                       کوله بارم بر دوش

                                        سفری می باید

                                                          سفری بی همراه

گم شدن تا ته تنهایی محض!                      

                    سازکم با من گفت:

                                       هرکجا لرزیدی

                                                        از سفر ترسیدی

                                                                    تو بگو از ته دل "من خدا را دارم"


من و سازم چندیست که فقط با اوییم