.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

تشکر!!!

سلام دوستان...

نظر به اینکه در پست قبلی مشارکت فوق العاده ای داشتید خواستم ازتون تشکر کنم!! خواستم ازتون خواهش کنم از مشارکت عالیه ی خودتون بکاهید چون نمیرسم نظرات رو تایید کنم!!

با این حال من نگاه به بعضیا نمیکنم و مثل خودشون نمیشم!!

یه چند تا از آهنگایی که تقریبا جدید هستش و به نظرم قشنگ بود رو براتون گذاشتم (به همراه لینک دانلودش)


آهنگ زیبای "زمستون" از علی عبدالمالکی

لینک دانلود

آهنگ زیبای "شهر باران" از محمد علیزاده

لینک دانلود

آهنگ "یه خونه" از بنیامین (این آهنگ رو به یاد همسرش خونده)

لینک دانلود

آهنگ "خدا حافظ" از کامران مولایی

لینک دانلود

آهنگ "فراموشی" از کامران مولایی

لینک دانلود

آهنگ خوشگل!

سلام...

عرض کنم خدمتتون که آهنگ جدید و قشنگ سراغ ندارید؟؟ بابا خسته شدیم از این آهنگای تکراری!!

میخواستم اگه ممکنه لطف کنید اسم یه چند تا آهنگی که به نظرتون قشنگ هستش رو به همراه اسم خوانندش بگید که DN کنم.

فرقی نداره که آروم و ملایم باشه، شاد باشه، غم باشه، ریتمیک و یا رپ، راک یا پاپ باشه. هرچی که به دلتون نشسته. حالا زیاد روی جدید یا قدیمی بودنش هم حساس نباشید.


مثلا آهنگ "شهر باران" از محمد علیزاده


مرسی

برنامه نویس و مهندس

یک برنامه‌نویس و یک مهندس در یک مسافرت طولانى هوائى کنار یکدیگر در هواپیما نشسته بودند. برنامه‌نویس رو به مهندس کرد و گفت: مایلى با همدیگر بازى کنیم؟ مهندس که می‌خواست استراحت کند محترمانه عذر خواست و رویش را به طرف پنجره برگرداند و پتو را روى خودش کشید. برنامه‌نویس دوباره گفت: بازى سرگرم‌کننده‌اى است. من از شما یک سوال می‌پرسم و اگر شما جوابش را نمی‌دانستید ۵ دلار به من بدهید. بعد شما از من یک سوال می‌کنید و اگر من جوابش را نمی‌دانستم من ۵ دلار به شما می‌دهم.


مهندس مجدداً معذرت خواست و چشمهایش را روى هم گذاشت تا خوابش ببرد. این بار، برنامه‌نویس پیشنهاد دیگرى داد. گفت: خوب، اگر شما سوال مرا جواب ندادید ۵ دلار بدهید ولى اگر من نتوانستم سوال شما را جواب دهم ۵٠ دلار به شما می‌دهم. این پیشنهاد چرت مهندس را پاره کرد و رضایت داد که با برنامه‌نویس بازى کند.


برنامه‌نویس نخستین سوال را مطرح کرد: «فاصله زمین تا ماه چقدر است؟» مهندس بدون اینکه کلمه‌اى بر زبان آورد دست در جیبش کرد و ۵ دلار به برنامه‌نویس داد. حالا نوبت خودش بود. مهندس گفت: «آن چیست که وقتى از تپه بالا می‌رود ۳ پا دارد و وقتى پائین می‌آید ۴ پا؟» برنامه‌نویس نگاه تعجب آمیزى کرد و سپس به سراغ کامپیوتر قابل حملش رفت و تمام اطلاعات موجود در آن را مورد جستجو قرار داد. آنگاه از طریق مودم بیسیم کامپیوترش به اینترنت وصل شد و اطلاعات موجود در کتابخانه کنگره آمریکا را هم جستجو کرد. باز هم چیز بدرد بخورى پیدا نکرد. سپس براى تمام
همکارانش پست الکترونیک فرستاد و سوال را با آنها در میان گذاشت و با یکى دو نفر هم گپ (chat) زد ولى آنها هم نتوانستند کمکى کنند
.


بالاخره بعد از ۳ ساعت، مهندس را از خواب بیدار کرد و ۵٠ دلار به او داد. مهندس مودبانه ۵٠ دلار را گرفت و رویش را برگرداند تا دوباره بخوابد. برنامه‌نویس بعد از کمى مکث، او را تکان داد و گفت: «خوب، جواب سوالت چه بود؟» مهندس دوباره بدون اینکه کلمه‌اى بر زبان آورد دست در جیبش کرد و ۵ دلار به برنامه‌نویس داد و رویش را برگرداند و خوابید ...

سلام...

سلام خدمت دوستان خوبم

از اینکه حدود 1 هفته ای نبودم عذر میخوام.

داشتم نظرات رو میخوندم دیدم که اکثرا با 3شنبه هفته بعد موافقن. منم نظرم ممتنع هستش. البته اگه قراره 3شنبه هفته بعد بریم باید هماهنگ باشیم. هم خودمون و هم با بچه های قدرت.

ظاهرا نظر بیشتر بچه های قدرت هم سه شنبه هفته بعده.

پس قرارمون شد 3 شنبه هفته بعد. موافقید؟!؟

وحشت ناک ترین پیامک سال که قلب هزاران نفر را شکست : سبد کالایی دولت به شما تعلق نمی گیرد




هم وطن گرامی سبد کالا که هچ!

کوفت هم به شووما تعلق نمی گیرد!


پیامک دریافتی بعضی از خانواده ها....یکیشم خود خانواده ما...


ولی آبروی ملت رو بردن با این سبد کالاشون...


کار به جایی رسیده که این احمق ها این حرف رو میزنه :



دیگه حرفی واسه گفتن ندارم.....

سخت ترین لحظه دوران کودکی ...





سخت ترین لحظه دوران کودکی ....



داستان جالب!

مزدا 323 قرمز رنگ، تا به نزدیکی دختر جوان رسید به طور ناگهانی ترمز کرد . خودرو چند قدم جلوتر از دختر جوان از حرکت ایستاد ، اما راننده، خودرو را به عقب راند، تا جایی که پنجره جلو دقیقا روبروی دختر جوان قرار گرفت این اولین خودرویی نبود که روبروی دختر توقف می کرد ، اما هریک از آنها با بی توجهی دختر جوان به راه خود ادامه می دادند . دختر جوان، مانتوی مشکی تنگی به تن کرده بود که چند انگشتی از یک پیراهن بلند تر بود . شلواری هم که تن دخترک بود ،همچون مانتویش مشکی بود و تنگ می نمود که آن هم کوتاه بود و تا چند سانتی پایین تر از زانو را می پوشاند . به نظر می آمد که شلوار به خودی خود کوتاه نیست و انتهای ساق آن به داخل تا شده . دختر جوان نتوانست اهمیتی به مزدای قرمز رنگ ندهد . سرش را به داخل پنجره خم کرد و به راننده گفت :" بفرمایید؟" . مزدا مسافری نداشت . راننده آن پسر جوان و خوش چهره ای بود که عینک دودی ظریفی به چشم داشت . پسر جوان بدون معطلی و با بیانی محترمانه گفت : " خوشحال میشم تا جایی برسونمتون". دختر جوان گفت : "صادقیه میرما". پسر جوان بی درنگ سرش را به نشانه تائید تکان داد و پاسخ داد : " حتماً، بفرمایید بالا ". دخترک با متعجب ساختن پسر جوان، صندلی عقب را برای نشستن انتخاب کرد .چند لحظه ای از حرکت خودرو نگذشته بود که دختر جوان ، در حالی که روسری کوچک و قرمز خود را عقب و جلو می کشید و موهای سرازیر شده در کنار صورتش را نظم می داد ،گفت :" توی ماشینت چیزی برای گوش کردن نیست "
- البته .
پسر جوان ،سپس پخش خودرو را روشن کرد . صدای ترانه ای انگلیسی زبان به گوش رسید . از آینه به دختر جوان نگاهی انداخت و با همان لبخند ظریفش که از ابتدا بر لب داشت گفت :"کریس دبرگ هست ، حالا خوشتون نمیاد عوضش کنم ". دخترک با شنیدن حرف پسرجوان ،خنده تمسخر آمیزی سر داد .

- ها ها ها ، این که اریک کلاپتون . نمیشنوی مگه ، انگلیسی می خونه . اصلا کجاش شبیه کریس دبرگ!

{اگه خواستید بقیش تو ادامه مطلبه}

ادامه مطلب ...

!!

سلام...

عاقا بالاخره سر شروع کلاسا به توافق نرسیدیما ! 4 شنبه هفته بعد یا 3 شنبه هفته بعدیش؟! ولی چندتا از بچه های قدرت نظرشون 4 شنبه بود.

دوتا از بچه ها رفته بودن اعتراض الک2 . استاد گفته بوده 5 نمره (!!!!!!!!!) به همتون اضافه کردم!! هیچی دیگه، اونام یه تشکر کردن و اومدن بیرون(!!) که یه وقت 5 نمرشو پس نگیره بیفتن!! حالا جالب اینه به یه بنده خدای دیگه ای گفته 2 نمره بهت اضافه کردم!


راستی چقدر داره برف میاد. کاش الآن ریاضی مهندسی داشتیم!!

چند دقیقه تفکر

سلام...
لطفا چندتا پستای اخیر منو یه بار دیگه یه نگاهی بهش بندازید! چیزی غیر عادی نظرتونو جلب نمی کنه؟!!؟
.
.
آره اون چیز غیر عادی توی وبلاگمون تعداد نظرات چند پست اخیر بوده. ولی دلیلش چیه؟؟!
.
.
چرا پستایی که فقط منافعمون رو تامین میکنه و سودی برامون داره براش نظر میذاریم؟! حالا این یه نمونه کوچیکه و حتی شاید به حرفم اهمیت هم ندید ولی خداییش خودمون اگه یه روزی، یه زمانی،یه جایی تو زندگی در مقیاس بزرگتر و ملموس تر به چنین فردی برخورد کنیم چه نظری در موردش داریم، چه حرفی براش میزنیم؟!!
.
یه چیزی بگم فقط بهتون برنخوره. اینکه کسی که نظر میذاره یعنی اینقدر براخودش احترام قائله که نمیخواد دیگران هر طور که خواستن براش پست بذارن، برنامه بریزن و در سطح کلان راه زندگیشو بهش دیکته کنن. وقتی نظر میدید، انتقاد یا تایید میکنید یعنی اونقدر اعتماد بنفس دارید که نظر خودتون رو بیان کنید و اون رو درست بدونید. تو زندگی دو حالت وجود داره یا تصمیم میگیرید یا براتون تصمیم میگیرند. از تصمیم صغری گرفته تا تصمیم کبری!
در پایان ازتون بخاطر صراحتم عذر میخوام و اینکه حتی اگه پیش خودتون دارید جواب حرفامو میدید و میگید دلمون نمیخواد نظر بذاریم و دیگه پامونو هم وبلاگ نمیذاریم اشکالی نداره ولی تو زندگیتون نظر بدید.
بازم عذر میخوام.
مرسی


سلام...

سلام دوستان...

اینکه برا پست قبلی نظر نذاشتید یعنی اینکه نمیخواین این کلاسها رو بیاین! شرکت در 2 تا از این کلاسا میتونست معادل 275 ساعت کار آموزیتون حساب بشه. درضمن بعد از فارغ التحصیلی تنها چیزی که بدردمون میخوره همین کلاساست. منکه تا حالا هیچی از برق بلد نیسم و روم نمیشه جایی بگم مهندس برقم، شما رو نمیدونم.

در هر حال این کلاسا میتونست براتون مفید باشه. البته خیلیا گفتن که میخوان بیان و اگه باز پرسیدم چون میخواستم ببینم چندتا گروه تشکیل بدیم.همین.خب این بحث تموم.

.

اما بحث بعدی در مورد اینکه این ترم کی بریم سر کلاس!؟

نظرتون رو بگید که یه تصمیم بگیریم هماهنگ باشیم که بعدا دلخوری پیش نیاد.

من نظرم 4شنبه هفته بعده.

نظرسنجی

سلام دوستان...

از طرف انجمن علمی با فنی حرفه ای و آقای علوانی صحبت کردیم تا یه سری از کلاسهای آموزشی رو که فکر میکردیم لازمه برگزار کنیم. من خودم یه لیستی از کلاسها رو به فنی حرفه ای پیشنهاد دادم ولی خواستم نظر شما رو هم بپرسم. پس خواهشا بگید چه دوره هایی می خواین.

مطلب بعدی اینکه فنی حرفه ای گفت که اگه بعضی از کلاسها توی خود فنی حرفه ای برگزار بشه هزینه اش زیاد نمیشه ولی اگه بخواین توی دانشگاه برگزار بشه هزینه استادش با خودتونه و هزینش میره بالا. حالا شما میخواین توی دانشگاه باشه یا فنی حرفه ای موسویان؟

برنامه پیشنهادی ترم 6

سلام دوستان...

برنامه پیشنهادی این ترم رو گذاشتم که البته چه بخواین چه نخواین همین برنامه ایه که دانشگاه ریخته. این برنامه ای که گذاشتم زیاد هم قابل تغییر نیست مگر مخابرات و میکرو که فقط جاشون عوض می شه و با توجه به سنگینی مخابرات اگه ساعتش همین 4:30 باشه فکر می کنم بهتر باشه.

کارآموزی رو هم که باید تابستون برداریم. شهریه هم نداره.


 

ادامه مطلب ...