.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

آقا من امروز ی چیزی رو کشف کردم

اونم اینکه از نظرات متوجه شدم

اونی که از آمریکا نظر گذاشته بود از بچه های کلاسه

نه اینکه الان آمریکا باشه ها نه خخخخخخخخخ

کلا آی پیش اینطوره

و مثه اینکه الکی دلمون خوش بود

ولی خب حداقلش متوجه شدم که امروز تولدشه

یعنی امروز تولد یکی از بچه های کلاسه

دیگه خودتون بفهمید کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من تو ادامه مطلب ی کادو ناقابل گذاشتم

ایشاله مبارکش باشه

و بنا به رسم کاشان

باذکر صلواتی بر حضرت محمد(ص)وآل محمد

 

Image result for ‫سرچوپی‬‎

نظرات 12 + ارسال نظر
جی جی جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:52 ق.ظ

واقعااااااااااااا
حالا دختره یا پسر؟
خب اسمشو بگید من نویسنده نیستم

حالا جی جی جون
عجله نکنید میفهمید
راستی ابوالفضل جون منم 3/11/71

A.P جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:44 ب.ظ

رضا دادا گیر دادیا؟
کی بشه بچه های کلاس از چک کردن آی پی خسته شن.
بابا بیخیال. هرنظری با هر متنی باید آزادی داشته باشه. اگه نداشته باشه که کسی نظر نمیزاره. به نظر من این رابطه مستقیم داره با کاهش نظرات وب.
البته میدونم اینجا رضا داره شوخی میکنه و کارش درسته.
اما کلی گفتم. خیلی وقت بود این حرف ته دلم مونده بود.
به امید روزای بهتر

عزیزم من فقط خارجی بودنشو توجه کردم
اصلا نمیدونم قضیه این آی پی چیه
کاملا حق با اقای پاویزه
و واقعا از این کارا نکنید
باید ازادی باشه تو وبلاگ
چه معنی داره ای پی رو چک کنید
بخداااااااا

mja جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:49 ب.ظ

ap...هههههه
رضاجون پردل بوده نه پاویز...
ابالفضل جان فک کنم از این ب بعد باس بنویسی apn..
البته اینم شبیه vpnِ اشتباه میگیرن...
میگم همون فارسی بنویس بیتره

خخخخخخخخخ
عاغا خب جواد راست میگه ی فکری
به حال اسمتون بکنید
البته فرقی نداره کاملا حق با ابوالفضله
این جوادم همش دنبال ی سوتیه وای وای
چقد شیطونی تو دلم برات تنگ شده

Z.sharifi شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام
خانم شریفی هستم از آمریکا براتون نظر میذارم
ممنون ..لطف دارید دوستان
از همگی متشکرم

خخخخخخخخخخ
دیگه چیکار کنم پرچمتو بردم بالا
الکی الکی رفتی آمریکا
حالا اگه کادویی چیزی گیرت اومده
نصفش واس ماسا گفته باشم
خواهش میکنم قابلی نداشت
اینم یه حباااااااااااب

A.P شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:44 ب.ظ

آخه محمد جواد جان چی بگم وقتی خود رضا عقلش به این نکته نمیرسه که عبدلله پاویز چه میدونه آی پی چیه؟
خدایی من چند روز فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که من از بچگی آرزوم نبوده منو با عبدلل پاویز اشتباه بگیرن.
آی زندگی اصلا بیا منو بووووووخور.

ابوالفضل عزیزم اولا به عبداله توهین نکن
چون مطمعنم از منو تو خیلی بیشتر میدونه
بعدشم جواد راست میگه خب تقصیر من چیه
تو فارسی بنویسی بهتره تا اشتب نشه
بعدم عقل نداره؟یعنی چی؟مثلا مهندس مملکتیا
من ناراحت نمیشم ولی میگفتی رضا اشتب کرده بهتر بود
حالام خودتو ناراحت نکن اسمتم انقدم بد نیست

A.P شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:49 ب.ظ

هه
فقط میتونم بگم مراجعه شود به آخرین مطلب وبلاگ خودم.
داشته باش محمد جواد جان. اینم از علائمش.
یکی بیاد منو بوخوره راحت شم از این زندگی
هه

شیطون اینطور میخوای آمار وبلاگتو ببری بالا؟
باشه حالا بده بریم ببینیم آخرین مطلبت چی بوده؟
بعدشم اتفاقی نیفتاده الکی داری شلوغش میکنی
محمد جوادم شوخی میکنه دیگه
کوتاه بیا جوجو

Hassan m شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام...

در جواب نظری که ابوالفضل جان در مورد عبدالله جان زدن باید بگم خدایی با اون شناختی که بنده تو طول این 4 سال از بچه ها پیدا کردم و برخورداشون اتفاقا داداش عبدالله از با معرفت ترین و با فهم ترین بچه هاس که خدایی بنده ازش خیلی معرفت دیدمو واقعا گله...
شاید داش ابوالفضل بنظر من چون زیاد با عبدالله برخورد نداشته و زیاد با هم نبودن به این شناخت نرسیده و بنظرم اگه به اندازه کافی ازش شناخت داشت اصلا همچین حرفی نمیزد...
ولی در کل از همه بچه ها خدایی خواهش دارم تو طول این 4 سال خیلی ناراحتیا و خوشی هایی اومد و رفت ولی الان چیزی که باقی مونده رفاقتاس،لطفا خدایی بیاید احترام همدیگه رو و همچنین قدر هممو تو این چند روز باقی مونده بیشتر بدونیم و هوای همو بیش از پیش داشته باشیم...
مرسی

بله
کاملا حق با آقا حسنه
هرکی عبداله رو نشناسه
من باهاش همخونه بودم یعنی تا با کسی همخونه نباشی
هیچوقت نمیشناسیش
خداییش چه از لحاظ مرام ومعرفت چه اخلاقو شعور
بی نظیره تو همه ی زمینه هام از هممون بیشتر اطلاعات داره
این حرفارو به خودشم زدم فک نکنید اینجا فقط گفتم
من خودم به شخصه که از روی عمد عبداله جون و با ابوالفضل اشتباه نگرفتم بالاخره هرکی بود اشتباه میگرفت چون من با عبداله هم خیلی شوخی داریم احتمال دادم خودش باشه(AP) به اسم جفتشون میخوره
حالام چیزی نشده ها ولی خب داداش گلم ابوالفضل جان
دلیل نمیشه شما بخاطر این تشابه اسمی
منو بی عقل خطاب کنی
یا بخوای حرفی بزنی که به عبداله یا هرکس دیگه توهین بشه
هرچند خودم خوب میشناسمت و میدونم کاملا شوخی کردی
ولی جملات بهتری بکار ببری خیلی قشنگتره
به هرحال ما دوست داریم داداشی

A.P یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:13 ق.ظ

" بی نظیره تو همه ی زمینه هام از هممون بیشتر اطلاعات داره "
میگم دادا این " هممون " رو از کجا آوردی؟
بچه ها با خودشونم درگیرن!!!!
نه حاجی وب من مخاطبای خاص داره.
خدایا این خوشی هارو از ما نگیر ...
هِه

لا اله الا الله وای (دادایی بوخوردت)چقد زود جوش میاری
پس مخاطب خاص داری اعتماااااااااااااااد به سقف که هیچ
اعتماااااااااااااد به عرش داری
اینجا که یکی میخاد فقط نظرات تورو جمع کنه اونجا چه خبره دیگه هه پس نگو که (فقط میتونم بگم مراجعه شود به آخرین مطلب وبلاگ خودم.) خب حق داری بهت بربخوره ولی ما چیزی نگفتیم که
تو همه نظرات چیزی بجز توهین نگفتی یکمم دایره لغاتتو بری بالا
وبجای استفاده از کلماتی مثه(یکی بیاد منو( بوخوره) راحت شم از این زندگی )(چشمات قشنگ میبینی (دادایی).) ی ذره فکر کنی بهتر
اگرم خیلی ناراحتی میتونی بری سراغ مخاطبای خاصت خودت
چون من همیشه با همین کلمات وجملات مطلب مینویسم
عزیز دلم ناراحت نشیا یه وقتی ههه بالاخره من رو عبداله تعصب خاصی دارم ایشاله خدا کمکت کنه آقای ابوالفضل پردل نوش آبادی
هه

A.P یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:13 ق.ظ

خواستم نظرتو جواب بدم اما خدایی هر کاری کردم نتونستم.
آخه تا نظرتو میخوندم نمیتونستم جلو خندمو بگیرم.
فقط میتونم باز همین جمله رو بگم که
خدایا این خوشی هارو از منو دادایی محمد جواد نگیر
یاعلی

دادایی نتونستی جواب بدی

چون حرف حق جواب نداره

نظرات قبلیتو بخونی میفهمی چی گفتی و نگفتی

از کلماتی مثه (شوصتاد وبوخور ونمیدونم چی) استفاده نکن

شاید ی غریبه اومد تو وبلاگ زشته دادایی

حالام خوش باش چون----

بیخیال

علی یارت دادایی

mja یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:04 ب.ظ Tyhttp://

سلام.هر کی خوب بود و نبود,معرفت داشت و نداشت,بدی کرد و نکرد,دیگه تموم شد...

تموم شد...

موفق

آره موافقم

تموم شد

m.javadi یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:30 ب.ظ

من یه مدته سر به وبلاگتون نزدم چه خبری شده؟؟!!
کی به خودش اجازه داده به آقای بنده توهین کنه؟!هان؟
این بار رو به حساب بچگیشون میزارم و بخاطر همسرم چشم پوشی میکنم دفعه بعدی وجود نداره.....
حواستون رو جمع کنین

والا چی بگم خانم جوادی چیز خاصی نبود
یکم بچه ها حدوحدود خودشونو رعایت نکردن
که نگران نباشید چون از این به بعد رعایت میکنن
بعدشم آقای پاویز با این چیزا بد نمیشن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام
خدا خیرتون بده آقای احمدیان من الان نظر بدون اسم میذارم همه میدونن منم با این پستتون

شما نگران نباشید هر نظر جنجالی که خواستین بدین
اسم منو بنویسید هرچی شد پای من
بعدم بچه ها انتقادپذیرن کاملا مشخصه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد