.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

نامه شهید علی خلیلی به رهبر معظم انقلاب، 15 روز قبل از شهادت



سلام آقا جان!
امیدوارم حالتان خوب باشد. آنقدرخوب که دشمنانتان از حسودی بمیرند و از ترس خواب بر چشمانشان حرام باشد. اگر از احوالات این سرباز کوچکتان خواستار باشید، خوبم؛
دوستانم خیلی شلوغش میکنند. یعنی در برابر جانبازی هایی که مدافعان این آب و خاک کرده اند،شاهرگ و حنجره و روده و معده من عددی نیست که بخواهد ناز کند… هر چند که دکترها بگویند جراحی لازم دارد و خطرناک است و ممکن است چیزی از من نماند…

من نگران مسائل خطرناک تر هستم… من میترسم از ایمان چیزی نماند. آخر شنیده ام که پیامبر(ص) فرمودند: اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود، خداوند دعاها را نمی شنود و بلا نازل میکند. من خواستم جلوی بلا را بگیرم.

اما اینجا بعضی ها میگویند کار بدی کرده ام. بعضی ها برای اینکه زورشان می آمد برای خرج بیمارستان کمک کنند میگفتند به تو چه ربطی داشت؟!!


  ادامه مطلب ...

مسابقه کشوری حفظ


سلام

عیدتون مبارک

خواستم به اطلاع دوستان گرامی برسونم که تاجایی که واستون مقدوره  تو مسابقه حفظ اینترنتی شرکت کنید.اگرم نتونستیدحفظ کنیدبعد ازمراجعه به سایتrushana.irوثبت نام درمسابقه پسوردونام کاربریتون روبه سامانه10000015000005 ارسال کنید تاواستون به سوالات جواب بدیم.

فقط مراقب باشیدبعدازثبت نام مثل بعضی ازدوستان گزینه شرکت درمسابقه رونزنید چون هرنفر100ثانیه بیشترفرصت نداره.درضمن مسابقه فقط مختص دانشجویان نیست وشرکت واسه عموم ازاده.

اطلاعیه دوره های فنی و حرفه ای

با سلام خدمت دوستان خوبم...

بعد از پیگیری ها و تلاش بسیار بالاخره تونستیم تایید نهایی دوتا دوره رو از فنی و حرفه ای تا الان بگیریم:

1- کارور plc درجه2

2- کارور matlab

  • شاید بگید که خودمون آز plc داریم و نیازی به دوره نداریم ولی اینطور نیس. چرا؟ چون دوره plc درجه2 طبق برنامه فنی حرفه ای 272 ساعت هستش. اما شما ببینید که آز plc که توی دانشگاه داریم چند ساعته! ترمای زوج حدود 10 هفته مفید هستش و هر هفته 1.5 ساعت، جمعا میشه 15 ساعت!! توی این 15 ساعت فقط میشه plc رو معرفی کرد و بس! ضمن اینکه امکانات آز plc دانشگاه با فنی حرفه ای قابل مقایسه نیس.
  • در مورد متلب هم بگم دوره ای که قراره بعد عید از طرف خود دانشگاه برگزار بشه و ثبتنامش انجام شده دوره ایه که در سطح پیشرفتس و خیلی کامله و برای پروژه پایانی خیلی لازمه. ولی این دوره کارور متلب که فنی حرفه ای قراره بذاره سطحش پایینتره و البته قیمتشم پایینتره و برای افراد مبتدی و اوناییه که دنبال مدرکن.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام به وب انجمن علمی مراجعه نمایید...

مرسی