.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

خاطره

یه روزی بود که همه به هم میگفتن
-رفتی پرتال رو ببینی؟
- نه واسه چی؟
-برو  نمرات رو ببین خودت میفهمی؟!
- بگو دیگه . اذیت نکن!!!!
-باید حتما خودت ببینی.
چند دقیقه طول نمیکشید . جوابش می آمد. شاید زنگ شایدم پیامک.
- وای باورم نمیشه ریاضی مهندسی پاس شدم ... وای خدااااااااااااااااااا
شایدم بعضی هامون منتظر بودیم اعلام بشه اشتباه شده و نمره ها برگرده چون غیر قابل باور بود.
رو راست بگم مث خیال پردازی های شب امتحان بود اما ...
این یک واقعیت بود.و هیچ چیز تغییر نکرد.
اما هیچکس پیگیر نشد که چرا این نمره داده شد؟!
شایدم دیگه مهم نبود. همین که نمره گرفتیم کافی بود.
خلاصه حرف حرفِ خاطرس. یه خاطره فراموش نشدنی برای نودی ها...

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:16 ق.ظ

بله ولی برای من غیرقابل باور نبود چون قبل از تغییر نمرات پیگیر بودم و میدونستم که این نمره رو میگیرم ولی بقیه بچه ها رو نمیدونم!
باز خدا رو شکر که همــــه پاس شدیم...

حتما پارتی خوبی داشتین
بعله باز خدارو شکر

v.a پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام
روز اعتراض من نیومدم ولی روز بعد رفتم دفتر دکتر حمیدی. میگفت که من دیروز با بچه ها حرف زدم گفتم که شما بیفتید من قول میدم ترم بعد با نمره بالایی پاس بشید و خوب ریاضی رو یاد بگیرید و بچه ها هم قبول کردند. من گفتم امکان نداره بچه ها اینو گفته باشند اگرم گفته باشن نظر همه نبوده و... . حدود 2 ساعت دفترش بودم حرف زدیم و به استاندارد نبودن امتحانش و پیچوندن کلاسا و کامل نبودن سرفصل تدریس و نحوه تصحیح برگه ها گیردادم و کار بجایی رسید که رفت از توی بایگانی امتحانات چند ترم اخیر رو اورد و... خلاصه خیلی بحث کردیم!

وحید جان حالا اگه استاد قاطی میکرد یکی 10 نمره از هممون کم میکرد بازم اینارو میگفتی؟
در کل بابا دمت گرم.

محمدجواد توکلی پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:07 ب.ظ

هی یادش بخیر چه خاطره تلخی بود
البته این ترم لطف استاد شامل حال مام شد

mj.a پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام
همه ماها همینطوریم...یه اتفاق خوووووب...
کجا؟چرا؟از طرف کی؟
مهم نیس...همین که واسم اتفاق افتاد کافی بود...
همین که پاس شدم....همین که تموم شد...کافی بود
مسیری که باعث یه اتفاق میشه مهمتر از خود اتفاقه...
بنده خدایی میگفت عفو هرکسی به میزان عشقشه و در کل بخشنده ها عاشقند...ینی استاده عاشق بوده عایا؟؟

دادا فک کنم از بچگی آرزوت بوده ریاضی مهندسیو اینطوری پاس بشی.
دادا خودت که بهتر میدونی استاد عاشق چشم و ابروی ما نبود که به این راحتی های ببخشه.
اما با جمله آخرت موافقم. خیلی خوب گفتی.
میدونی عشق چه معجزه ها که نمیکنه.

v.a پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ب.ظ

مطمئنی اینقدر نمره گرفته بودی که بشه 10 نمره ازش کم کرد؟!!

بعله بعله ما اینجوری ایم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد