.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

اطلاعیه . . .

سلام به همه همکلاسی ها

این متن دعوت نامه ای که آقای میرخباز و خانوم هادئی تو نظرات گذاشتن  و خواستن که همه مطلع بشن:

دوستای گلم. 

امیدوارم تعطیلات خوبی رو پشت سر بگذارید 
خواستم اولین دور همی رو طبق قولی که دادم برگذار کنم. 
چهارشنبه این هفته دوست دارم همگی باشگاه ابریشم بلوار قطب راوندی تشریف بیارید.خیلی دوست دارم همگی بیاین تا یک بار دیگه هم که شده همدیگه رو ببینیم.هرکسی هم که دعوت منو قبول نداره یا باور نمیکنه شماره بده تا تلفنی دعوت کنم.از ته دلم دوست دارم همگی تشریف بیارید.از ساعت 6 تا 9 شب. 
قدم همگی روی چشم ما 
باتشکر هادئی ، میرخباز
نظرات 6 + ارسال نظر
Z.sharifi شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:28 ب.ظ

هانیه جان انشالله که خوشبخت باشی..پیشاپیش تبریک میگم

رضا یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:09 ق.ظ

منم ب نوبه ی خودم خیلی خیلی بهتون تبریک میگم ایشاله ک خوشبخت شین

Hassan m یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام...
منم جا داره از اینجا به نوبه خودم هم به خانم هادئی و آقای میرخباز تبریک عرض کنم...
ایشالا که خیلی خوشبخت بشید...

هادئی یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:02 ب.ظ

ممنونم بچه ها...
انشالله که همگی تشریف بیارین

محمدجواد توکلی یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام
منم به شما و همسر گرامیتون تبریک میگم و امیدوارم تا آخر عمر کنار هم شادو خوشبخت زندگی کنید

دانشجوی برق جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.powerstudent.ir

سلام خدا قوت
یه وبسایت درست کردیم برای دانشجویان و علاقه مندان برق و بخصوص ارشد کنترل.
خوشحال میشیم اگه به ما سربزنید
از اینکه ما رو با عنوان (پروژه،مقاله،کتاب و جزوه کنترل) لینک میکنید بی نهایت سپاسگذاریم
به امیددیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد