.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

چالش پدر بزرگ و مادر بزرگ کلاس 3

سلام به همه دوستان
شهادت امام علی علیه السلام رو تسلیت میگم و امیدوارم که نماز روزه هاتون قبول واقع شده باشه.

خب در مورد چالش تاریخ تولد فکر میکنم تا الان هرکی میخواسته نظر بزاره گزاشته.
جا داره از تموم دوستانی که احترام گزاشتن و شرکت کردن صمیمانه تشکر کنم.
خب اینم از اسامی البته از بزرگ به کوچیک و باز هم البته از پدر بزرگ و مادر بزرگ به پایین:

آقایون و خانم های مهندس :

1- محمد امیر آبادی       1370.11.13
2- محمد جواد توکلی     1370.12.20
3- مسعود ابوالفضلی     اسفند 1370
4- ابوالفضل پردل           1371.04.02
5- وحید عابدی               مهر 1371
6- ریحانه فخری            1371.08.28
7- محمدجواد ادیب        1371.09.22
8- رضا احمدی              1371.11.03
9- هانیه هادئی            1371.12.19
10- لیلا علیان              1372.03.30
11- زینب شریفی         1372.04.05
12- امیرحسین جعفری  1372.05.16


+ خب اینم از پدربزرگ و مادربزرگ کلاس...
+ این ترم آخری و البته این ورزهای آخر رو می شد بهتر تموم کرد. حداقل آخرین دورهمی واسه خداحافظی
+ خب حالا که نشد از همه دوستان حلالیت میخوام .
+ بابا فقط این متن رو نخونید. یه کلمه بگین حلال کردم. نه فقط منو بقیه رو هم همینطور
+ بازم که دارین همینطوری میخونین. بگین حلال کردم. ای بابا!!
+ راستی اتفاقی تو زندگیتون افتاد حتما بگین تا ما هم خوشحال بشیم. نشه یه روز تو خیابون ببینیمتون با چند تا بچه!!!
تازه بفهمیم ازدواج کردین!!!
+ آینده خیلی نزدیکه ... به امید روزای بهتر و آرزوی موفقیت واسه همه.

نظرات 16 + ارسال نظر
r.fakhri چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام
بنده هم به نوبه ی خودم ایام شهادت رو تسلیت میگم.


صــــرفـــــــــــــا جهــــــت اطـــــــــلاع>>>>>>>>
خواستم خدمتتون عرض کنم که بنده به عنوان مادربزرگ شناخته نمیشما!!
چون دقیقا سه تا از خانومایی که نظر نذاشتن از بنده بزرگتر هستن...
اینو گفتم که مــــادربـــــزرگ واقعــــــی شناخته بشه...
ولی خب بین دوستانی که نظر گذاشتن بله قبول دارم مادربزرگ شناخته شدم!

سلام
بعله در جریان هستم. خب چیکار میشه کرد وقتی نظر نزاشتن.
بازم اگه بچه ها تاریخی میدونن افشا گری کنن ترتیب اثر داده میشه.
تازه مادربزرگ کلاس شدن که بد نیست. خوبه.

m.javadi یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام دوستان،نماز و روزه هاتون قبول حق باشه
باید خدمت دوستان عرض کنم که تا الان پدر بزرگ کلاس اشتباه شناسایی شده چون آقای مهندس پاویز متولد1370/10/26 هستن.
بنده هم که متولد 1371/11/04هستم.

nourani دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:32 ق.ظ

چه جالب تاریخ تولد منم 70.11.13 میباشد. حالا اقای پردل کاپ قهرمانی رو کی میدی؟ جایزه نقدی هم فراموش نشود کارت شارژ هم قابل قبول است ترجیهن ایرانسل. مرسی

ببین دادا پدربزرگ که بشی باید عیدی هم بدی. تازه میخوای یه چی هم از ما بگیری؟

Z.sharifi سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:25 ق.ظ

سلام به همه
به رنگ قرمزا خیلی خندیدم ببخشید دیگه
طرح جالبی بود ممنون
من دیگه فکر کنم جزو نوه ها حساب میشم اسمم اون آخرا بود.

سلام
کار شما از نوه گذشته ... دیگه باید گف" نتیجه " یا حتی " با کمی ارفاق " ندیده " هم صدق میکنه.
خواهش میکنم.
البته اگه همه شرکت میکردن بهتر می شد.
نظر من این بود که توی جشن فارق التحصیلی به این ترتیب دعوت میشدیم روی سن که البته ...

ادیب سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:11 ق.ظ

سلام
طاعات همه قبول انشاالله...مارو از دعاهای خیرتون فراموش نکنین
داداشی فک کنم باید تغییراتی تو لیست بدی...
در ضمن یه کشف جدید مستر هلالیان هم مهر70
من از بچگی عاشق کشفای جدید بودم

یا علی

سلام
دادا اول از همه با این شکلک هایی که استفاده کردی فقط یه چی میتونم بگم:
عصلا بیا منو بوووخور راحت شم از این زندگی...
محمد جواد جان من از بچگی آرزوم نبوده تو بعد از سحری بیای وب گردی و البته افشا گری هم بکنی.
بگیر بخواب پسر خوب
بیا عوض شب زنده داری از این گل مراقبت کن شاید میوه بده.
من از بچگی آرزو داشتم یه گل میوه بده
والا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:53 ب.ظ

چرا دو نفر جدید و وارد لیست نکردید؟

ماه رمضونیه اصلا حسش نیس.
آخه میدونین من از بچگی آرزو نداشتم توی ماه رمضون دو نفر جدید رو وارد لیست کنم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:00 ب.ظ

کاش اینکارو ترمای اول کرده بودیم و هر دفعه میدونستیم کی تولدشه و مجبورش میکردیم شیرینی بیاره سرکلاس..اکثریت هم نیمه دومی و دوماه آخر هستن

بعله خوب میشد .
اما به این نکته توجه کردین که تولد شما معمولا میفتاد تو ماه رمضون یا بیرون امتحانا حتی؟
و اینطوری شیرینی نمیدادین عایا؟

اما خارج از شوخی این شیرینی و تولد ایده جالبیه( البته بود). خودم هنوز از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم.

[ بدون نام ] دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:16 ب.ظ

دقیقا به همین خاطر چنین پیشنهادی تو ذهنم اومد ..خخخ
ترم ۶ امتحان ماشبن روز تولد من بود
یادش بخیر..هعی

واقعیت دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:01 ب.ظ

من موندم این هفتادو دوی را کی راه داده تو دانشگاه . دیگه از بچه هم کارشون گذشته.

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:25 ق.ظ

خیلی خود خواهی این پست رو الان گذاشتی که همه تولد رو بدونن تیرماه هست مگه نه؟

هِــــــه...

واقعیت چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:27 ق.ظ

حالا خانوما مدرکشون به درد نمی خوره .برن اشپزی یاد بگیرن مطمئن باشند به دردشون خواهد خورد.

هِــــــه هِــــــه...

پیشنهاد چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:30 ق.ظ

پست های که از ترم یک به بعد خاطره انگیز هستند رو باز نشر کنید .خیلی جالب میشه.

واقِعَعععععععن؟!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:26 ب.ظ

باید به عرضتون برسونم که ورودی 90 برای 72 بوده و اگر 71 یا 70 ها اومدن از بخت بدشون بوده که نیمه دومی یا سال دومی شدن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:03 ب.ظ

اره تو راست میگی. 72 ها بچه نیستند.

من نمیخوام دخالت کنم اما توی این چهار سال یه چیز بهم ثابت شده.
اینکه بچگی به سن نیست. بودند کسایی که ادعاشون همه جارو پر کرده اما قد یه بچه هم شعور نداشتن.

[ بدون نام ] شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:14 ب.ظ

پردل تو که از اولش پسری بی ادعا بودی. اثبات شده . باور نداری از بقیه بپرس.

بعله میدونم. فقط منتظر تایید جنابعالی بودم که اونم حاصل شد.

r.fakhri پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:45 ق.ظ

به نام خدا
مادربزرگ هستم... (البته از الکی و با توجه به اسامی داده شده)
با دوستمون موافقم چون ما نیمه دومیای 71 دیگه از شانس بدمون یه سال از درس عقب افتادیم ولی درعوض از شانس خوبمون با همکلاسیای خووووب بزرگتر و کوچکتر از خودمون آشنا شدیم!

راستی آقای پردل دوستان اگه خودشون بخوان معرفی می کنن، دیگه نیاز به افشاگری ما نیست.


طوری میگین (البته از الکی و با توجه به اسامی داده شده) انگار 100 سال سنتون رو بردیم بالا.
بابا در کل بزرگ کلاس بودن که خوبه
بله. تو یه پستی منم گفتم " اونایی که اومدن و احترام گذاشتن "
در ضمن من از بچگی واسم سوال بوده چرا مرور گر من نصف این شکلک ها رو نداره عایا؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد