.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

فیلم و عکس

سلام.
از همه دوستان بخصوص خانوم شریفی خواهشمندم فیلم ها و عکس های مشترک رو بهمون بدن.
بخصوص پشت صحنه ها و عکس ها و فیلمای برج میلاد.
عصلا یه وعضی شد این ترم آخری

+در مورد فیلم جشن فارغ التحصیلی من که هنوزندیدم. یعنی بچه ها قابل ندونستن به ما هم بدن ببینیم. اما تا جایی که شنیدم میگن کیفیتش 4K هس. و البته ... بیخیال
+خواهشمندم دوستان وقت کردن به ما هم بدن فیلم رو ببینیم.
+به امید روزهای بهتر

نظرات 8 + ارسال نظر
شکوفه سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:21 ب.ظ http://tameshk18.blogfa.com

سلام من کاردانیمو علامه فیض بودم ... نرم افزار .. چقدرررر ذوق کردم این وبلاگو دیدم .. کلی خاطره برام زنده شد

Hassan m && Vahid A چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام
دادا در مورد فیلم بگم که خدایی بچه ها شاهدن بنده به تعداد DVD رایت کردم و روز امتحان آخر بود به گمونم اونایی که دیدمشون بهشون دادم و چند تا از خانمام حتی وایسادن 1 ساعتی تا انتشارات رایت کرد و بهشون دادیم و اصلا نفهمیدیم کی گرفت کی نگرفت و الان یکی 2 تا از فیلمها پیش ما مونده ایشالا هروقت دیدمت بهت میدم...
در مورد کیفیت بگم که با این پولی که ما داشتیم و این مراسمی که ما برگزار کردیم به نظرم یه جشن نمونه رو برگزار کردیم و نسبت به سال پیش و سال گذشته که بنده هم حضور داشتم هم فیلمشو داشتم بهترین مراسم بود و فکر نکنم همچنین مراسمی با این کیفیت رو دوستان سال های آینده برگزار کنن و حاضریم بچه ها جمع بشن تمام فاکتورهای مربوط به مراسم رو بیاریم که ببینید هزینه ها چجوری بوده و نزدیک 700 800 کسری داشتیم که خداروشکر از جایی تونستیم و تامینش کردیم،
ولی در نهایت بازم من و وحید پول روش گذاشتیم...
بعدم شما و بعضی از بچه های دیگه اصلا میگفتید فیلمبردار لازم نیس چطور الان دارید به کیفیت فیلم ایراد میگیرید؟؟؟!!!بعدم پول بیشتر میداشتیم حرفی نداشتیم اسپایدر کم واستون میاوردیم با دوربین 1000 فریم در ثانیه ...!!!
بعدم از نظر من و وحید که خدایی مراسم حرف نداشت ، بقیه دوستان رو نمیدونم...
بازم جا داره از تمام بچه ها که کمک کردن تشکر کنم
مرسی

سلام
در مورد فیلم ها باید بگم که حتی من آماده شدن فیلم هارو از کس دیگه ای شنیدم چه برسه به گرفتن DVD.
اتفاقا دم انتشارات دیدم که داری رایت میکنی. خودم بهت که گفتم فیلم نیس بهمون بدی. گفتی امتحان بعدی که هستی بهت میدم...
و انگار امتحان بعدی هنوز نرسیده.
در مورد گرفتن پول جشن چقدر پیگیر بودین. چون منطقی هم بود. چون مسئول بودین و باید هزینه ها پرداخت میشد.
امیدوارم این حرفا به رفاقتمون لطمه نزنه.فقط یه انتقاد دوستانس.
اما در این زمینه به نظر اگه نصف اهمیتی که برای رسیدن فیلم به دست خانم های کلاس رو دادین به بقیه هم میدادین الان من هم یه فیلم داشتم.
عقده ی فیلم ندارم. شاید اگه داشتم تا الانم هنوز ندیده بودمش اما این نادیده گرفتن دوستان بدجور تو ذوقم زد.

در مورد کیفیت فیلم هم من فقط یه انتقاد ساده کردم. دیگه این همه جارو جنجاله " دوستان بیان نظر بدن" یا " بیاین فاکتور بیارم " یا ... نداشت.
اما حالا که گفتین.
به نظر شما یعنی جشن بدون هیچ عیب و نقصی برگزار شد که میگین در سالهای بعد نمیتونن برگزار کنن.
در خوشبینانه ترین حالت هم میشه چند تا عیب پیدا کرد و برای سالهای بعد با تکمیل اونا جشن بهتری داشت.
اصلا به دور از منطقه که بگیم کاری که کردیم کاملترینه و دیگه کسی نمیتونه. این حرف از شماها بعید بود.
در مورد زحمات شما هم نه کسی میتونه و نه میشه انکارش کرد. ماهم که بارها و بارها تشکر کردیم. نمیدونم باید چیکار میکردیم که نکردیم که برای بار چندم صحبت این مبالغ تامین شده میشه.
آخه طوری میگین " ولی در نهایت بازم من و وحید پول روش گذاشتیم... " که آدم احساس میگنه تا الان جزو کمیته امداد بوده.
آیا ما کمتر از اون مبلغی که گفتین دادیم؟ خب میتونستین بگین بیشتر بدیم که سر یه انتقاد از کیفیت فیلم زیر منت نریم."
بخدا من دو خط انتقاد کردم شما بحث رو به کجاها کشوندین. و انگار که من باهاتون دعوا دارم. نمیدونم از این مطالب چی برداشت کردین اما میخوام بدونین ما با هم رفیقیم و خواهیم هم بود.
چون قرار بود تو جشن نباشم سعی کردم تا میتونم نظری ندم که بد برداشت نشه.البته من یادم نمیاد اصلا در مورد جشن نظر داده باشم که در مورد فیلم برداری اینو بگم.
در مورد دوربین هم فقط بگم منظور من از کیفیت این بود که با این پولی که گرفت و این دم و دستگاهی که آورد انتظار ما خیلی بیشتر بود. ولی این کیفیت شوکه شدم.
این رو هم بگم مثلا جشن نیرو انتظامی که داداشم اینا گرفته بودن با کمتر از اون قیمت خیلی خیلی بهتر از اون فیلمش در اومده. فیلمشم موجوده البته.
اینو گفتم که بدونین با کسی دشمنی ندارم که الکی انتقاد کنم.

در کل بازم از همه دوستان بخصوص وحید و حسن جان تشکر میکنم.
به امید روزهای بهتر
یاعلی

رضا پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:20 ب.ظ

من تو جشن نبودم
ولی خبر دارم که اقای عابدی ومحمدزاده
چقد رو این قضیه کار کردن که ی جشن ابرومند برگزار کنند
خدایی قبل اینکه کسی اصلا بفکر جشن باشه این دونفر دغدغه اینو داشتن که چیکارکنیم همه راضی باشن و هزینه هام در حد توان بچه ها باشه از هرکی تشخیص دادن میتونه تو بهتر برگزار شدن مراسم بهشون کمک کنه کمک گرفتن
همیشم هر برنامه ای تو کلاس داشتیم که این دونفر مسولش بودن بنظر بنده به بهترین نحو انجام شده
حالا خداییش خیلی بی معرفتیه کسی بیاد بگه عکسا یا فیلما یا کلا هرچیزی اینطور شده وراضی کننده نیست
مطمعن باشید با این هزینه ای ک صرف شد ایده ال ترین و بی نظیر ترین مراسم چندسال اخیر فیض برگزار شد
شما تو مراسمای دیگه نبودید که ببینید چی میگم

آقای احمدی میشه آسمون رو به زمین ندوزین.
من فقط یه کلمه گفتم کیفیت فیلم برداری.دیگه این همه کبری صغری چیدن نداشت.
کی منکر زحمات بچه ها شده که شما اینطور مدعی شدی.
در مورد فیلم هم انتقاد اینه که با این قیمت انتظار بیشتر بود.
شما هم با این لحن پیش بری کار دست خودت میدی ها.
محض اطلاع گفتم در جریان باش.

رضا جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:13 ب.ظ

اولا بنده احمدیان هستم نه احمدی
بعدش اقای پردل نوش ابادی
اول فکر کن بعد حرف بزن
(شما هم با این لحن پیش بری کار دست خودت میدی ها.
محض اطلاع گفتم در جریان باش.)
اول ممنون ک بساط خنده امروزمونو فراهم کردی
مثه اینکه خیلی رو خودت حساب کردی
بعدشم بجای اینکه به اقای محمدزاده بگی چرا اول به خانما فیلم هارو دادی بهتره یکم فک کنی که خانما نمیتونن واسه ی فیلم هروز بیاینو برن اگه به دید خواهر نگاه کنی میفهمی اقای محمدزاده کار درستی کردن
دفعه دیگم تهدید نکن که ما تهدید نمیکنیم بلکه عمل میکنیم
یاعلی


هی خدا...
منو راحت کن از این زندگی این روزا رو نبینم که ...
آخه چی بهت بگم. هر چی بگم خودمو کوچیک کردم که با تو دهن به دهن شدم.
فقط اینو بدون ما فکرامون رو حسابی کردیم. شما نگران فکر من نباش.
درضمن فکر میکنم بچه ها خودشون زبون دارن. فکر هم نمیکنم شما آقای محمد زاده باشی. پس لطفا ...
من با حسن و وحید رفیق تر از اینا هستیم که امثال تو بیان کاسه داغ تر از آش بشن.

رضا جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:39 ب.ظ

اخ چی بهت بگم ک فک میکنی خیلی مهمی
پس باهاشون رفاقت داری که میان اینطور حرف میزنی اگه نداشتی خدا خودش بخیر میکرد
اخ تو اگه رفاقت سرت میشد
ی زنگ بهشون میزدی و تلفنی بهشون میگفتی ن بیای اینجا جلو چشم همه انتقاد کنی و ایرادای بیخودی بگیری
همیشه میخای بگی
اره منم هستم
باشه اقا تو هستی
تو فقط ... باش
بای

v.a شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:38 ق.ظ

آقا ترمز کنید!! بس کنید بابا.
ابوالفضل جان اگه گفته شد که سالهای بعد هم یه چنین جشنی گرفته نخواهد شد منظور این نبوده که کسی جشن بهتر از این نمبتونه بگیره بلکه با شناختی که از بچه های 91 به بعد داریم منظورمون این بود که چنین همتی ندارن که بخوان جشنی بهتر و یا در همین حد بگیرن.( ولی اگه گرفتن که چه بهتر، ما خوشحال میشیم)
از نظر عیب و ایراد هم بله خودمونم میدونیم چقدر ایراد داشت. طبیعیم بود. (به دلیل کمبود وقت، کمبود نیرو، مشغله های کاری، نداشتن تجربه های مشابه و...)
بخاطر لباسایی که از دانشگاه کاشان گرفتیم، بعد جشن که رفتیم تحویل بدیم و مدارکی که وجه ضمانت پیششون بود رو بگیریم گفتن باید 125 تومن بدید و ما دیگه پولی نداشتیم که بدیم درحالی که قبلش میگفتن رایگان بهتون میدیم. بعد چند ماه هنوز کارت ملی منو اونجا گرو نگه داشتن و بهم نمیدن.
در مورد پول هم برنامه ریزیمون درست بود ولی یه موضوعی پیش اومد که غیرمترقبه بود و تقصیر کسی هم نبود.
در کل کسی ما رو مجبور نکرده بود که کاری برا جشن بکنیم. خودمون خواستیم پس منتی سر هیچکس نیس.
من این حرفا رو جهت تنویر افکار عمومی گفتم!!(عجب جمله ای گفتم) و بس! اتفاقا خوبه که هرکی هر انتقاد یا حرفی داره مطرح کنه، یوقتی واقعا یه دلایل موجهی وجود داره که مشکلو حل میکنه. در کل بخاطر DVD عذر میخوام. هروقت تونسی یه خبر بده بیارم برات.
در پایان باید بگم که از همه بچه ها خاطرات خوبی دارم و بخاطر کم و کاستی هایی که وجود داشت از همه عذر میخوام.
موفق باشید

سلام
خواهش میکنم دادا. نیازز به عذر خواهی نبود. همین که میفهمیدم تو فکرش هستین واسم کافی بود.
خوشم میاد که مث همیشه منظورمو فهمیدی.
خب اینا شد حرف حساب.
بابت کارت ملی هم خیلی خیلی متاسفیم.
بازم بابت همه چی ممنون.
اینو بگم ما هم از تو خاطرات خوبی داریم. بخصوص موقع تمرین تحویل دادنا
اما خدایی این " تنویر" تو حلقم . از کجا آوردی اینو.
همچنین شما هم موفق باشید.

رهگذر یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:42 ب.ظ

اقای نوش ابادی خجالت بکش بسه دیگه. خانواده اینجا نشسته. صلوات بفرس. ضمنا هرکس نظر میده لازم نیست جواب حتما بدی.

Z.sharifi دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام
چشم آقای پردل
من دانشگاه زیاد میرم برای پروژه یبار تشریف بیارید منم فیلمارو میارم براتون بریزم
حرفای آقای عابدی بسیار زیبا و دلنشین بود .. کاش همه همینطور باهم ص میکردید..

سلام
ممنون
یه روزی رو که میرین دانشگاه رو بگین بیام ازتون بگیرم.
چهارشنبه مثلا.
آره حرفای وحید خیلی خوب بود. البته خیلی خوب هم گفته شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد