.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

نامه دختر شهید ناصری به پدرش ( شهدا شرمنده ایم.....)

نامه دختر شهید "محمد ناصری" به پدر شهیدش تنها یک نامه نیست، بلکه درد دل دختری است که دوری از پدر و شرایط جامعه باعث شده است این گونه دردناک با پدر خود سخن بگوید.


http://laleha.com/weblog/girl-shahid.jpg


فقط اینو میتونیم بگیم : شهـــــــــــــــــدا شرمــــــــــــــــــــــــــنده ایم


http://www.pic.iran-forum.ir/images/kltln6552b1cept988m.gif

ادامه مطلب ...

دقت کن!!!

به حرف هایی که می خواهی بزنی دقت کن؛
شاید همین حرف ها ، دلی را ناخواسته برنجانند...
و نسبت به حرف هایی که می شنوی بی دقت باش ، شاید از دهانی شنیده باشی که قبل از حرف زدن به آن فکر نکرده است.

مرد

چه حـرف
بی ربـطیست
کـــه مــرد
گریـــه نمــی کند !
گاهـــی آنقدر بغــــض داری ...
کـــه فقـــط
بایــد مـــرد بــاشـی
تـا بتوانی گریـــه کنـــی
.
دیدن گریه یک مرد تماشا دارد
.
تقدیم به همهء مـــــردان

رویاها

بی هیچ صدائی می آیند زمانی که نمی دانی  

در دلت یک مزرعه آرزو می کارند و...  

بی هیج نشانی از دلت می گریزند  

 تا تمام چیزی که به یاد می آوری  

حسرتی باشد به درازای زندگی  

 چه قدر بی رحمند رویاهـا...

خدایــــــــــــــا.........

http://womenhc.com/media/blogs/alzahra-esfahan/50_3.jpg

گفتم:خدایا از همه دلگیرم

گفت:حتی از من؟


گفتم:خدایا دلم را ربودند


گفت:پیش از من؟


گفتم:خدایا چقدر دوری!


گفت:تو یا من؟


گفتم:خدایا کمک خواستم


گفت:غیر از من؟


گفتم:گفتم خدایا دوست دارم


گفت:پیش از من؟

دوستی

قوانینی برای داشتن دوستی هایی عمیق تر

قوانینی برای داشتن دوستی هایی عمیق تر

با رعایت این نکات ساده،‌ دوستان بیشتری خواهید داشت و فردی خوش ‌محضر محسوب خواهید شد:

ادامه مطلب ...

چند حدیث از امام حسین (ع)

 

امام حسین (ع) :

جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار ، یا صاحب مروت ، یا کسى که اصالت خانوادگى داشته باشد.


امام حسین (ع) :

کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آرزویش می رسد و زودتر به آنچه می ترسد گرفتار می شود.


امام حسین (ع) :

هر یک از دو نفـرى که میان آنها نزاعى واقع شده و یکـى از آن دو رضایت دیگرى را بجـویـد ، سبقت گیـرنـده اهل بهشت خـواهـد بــود.


امام حسین (ع) :

از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است .


امام حسین (ع) :

عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند  .


امام حسین (ع) :

هیچ کس در قیامت در امان نیست ! مگر کسی که در دنیا ترس از خدا در دل داشته باشد .

تسلیت ماه محرم

      http://s1.picofile.com/file/6209866196/28khosha_An_del.jpg 

بازمحرم رسید، ماه عزای حسین

سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین

کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه

تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین

                فرا رسیدن ماه محرم را بر عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می نماییم.

سهم من کجاست ؟

سهم من کجاست ؟

کجابایدقدم بگذارم که کسی را له نکنم

سهم من کجاست ؟

کجاباید دل ببندم که دیرنکرده باشم

سهم من کجاست ؟

مگردیگرستاره ای باقی مانده است که

سهم شبهای تاریک من باشد ؟!

کجای این زمین خاکی کوله بارم را پایین بگذارم

که توقف ممنوع نداشته باشد ؟!

بگو ...

بگو کجا خستگی هایم را به درکنم که کسی نگوید :

ببخشید اینجا جای من است

http://hiddenboy.persiangig.com/image/cheshme%20khis.jpg

شما چیزی میفهمین؟؟

انصافا کی سیستماتیک رو تو جزوش کامل و با تمام دندونه هاش نوشته؟؟؟

من شک ندارم این ترم اســتـــــــاد نـمــــــونـــــه شناخته میشه ....

فن بیانش واقــعـــا عــــــالـــیــه !!!! 

.

این همه فرمول رو چطوری حفظ کنیم؟