.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

خدانگهدار همکلاسی . . .

سلام به همه همکلاسی های عزیز

عید فطر رو به همه تبریک میگم و امیدوارم نماز روزه هاتون قبول درگاه حق واقع شده باشه

خواستم اینجا آخرین حرفا رو بزنم . . .

تو چهار ساله گذشته همیشه این موقع از سال وقتی امتحانات تموم میشد میدونستیم که قراره سه ماه دیگه همو ببینیم و شاید به دلتنگی هامون وعده اون روزو میدادیم اما الان دیگه مطمئنیم که ترم جدیدی در کار نیست.

چقدر بد که از هم جدا شدیم و چهار سال کنار هم بودنو تموم کردیم ، بدونه اینکه حتی از هم خداحافظی کرده باشیم ، در شرایطی که میدونیم بعضی از دوستانمون رو سه ماه دیگه که هیچ ، شاید سه ساله دیگه هم نبینیم .پایان خیلی بدیه برای چهار سال همکلاسی بودن و تمام خاطراتی که با هم داشتیم ولی خب چهار سال پیش دانشگاه رو با تمام تفاوت هایی که باهم داشتیم و تمام کل کل هامون شروع کردیم و حداقل الان که تموم شده میدونیم کنار هم حال خوبی داشتیم.

به شخصه اولین و مهمترین دست آوردی که تحصیل تو دانشگاه فیض برام داشته آشنا شدن با دوستانی بوده که از لحاظ شخصیتی و اخلاقی انقدر خوب بودن که آدم نمیتونه از خاطراتی که باهاشون داشته دل بکنه و آسون کنار بیاد با اینکه قرار نیست هیچوقت دیگه ببینتشون.

تو عصری که عصر ارتباطاته و تمام روزمون با گوشی همراهمون و تو شبکه های اجتماعی سپری میشه متاسفانه ما اکثرا هیچ دسترسی به هم نداریم و نمیتونیم حتی از حال هم با خبر باشیم .

 به هر حال تحصیل تو دانشگاه فیض هم تموم شد ولی باعث افتخاره که این دوران کنار شما همکلاسی های عزیزم گذشت و تبدیل شد به بهترین سال های زندگیم و تنها خاطره تلخش خداحافظی نکردن با دوستای گلمه

اگر بدیی ازم دیدین یا ناخواسته باعث رنجش کسی شدم به خوبی همیشگی خودتون حلال کنید


هیچوقت هیچ کدومتون رو نمیشه فراموش کرد

دلم برای همتون تنگ میشه

دوستتون دارم

امیدوارم همیشه زندگی شاد و زیبایی داشته باشید

خدانگهدار . . .

نظرات 10 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:43 ب.ظ

داداش خداییش اشکمو در اوردی
اره روزهایی خیلی خوبی بود حیف زود تموم شد
انقد دلم میخاد دوباره سرکلاس بودمو بچه هارو اذیت میکردم که نگو
یاد هرکدوم از خاطر های کلاس میفتم بغضم میگیره
خدایی تو این 4سال علی رغم سختی های شخصی که از لحاظ خونه گرفتنو غذا درس کردنو و این حرفا کشیدم خیلی بهم خوش گذشت از اینکه دوستای مثه شماها داشتم ودارم خیلی خوشحالم
منم واسه همه ارزوی سلامتی دایمی دارم

منم خیلی دوس دارم باز کنار همون همکلاسی ها و دوستا باشم ولی حیف که دیگه نمیشه
فقط میشه آرزو کرد هرجا هستن خوشبخت باشن و امیدوارم اونا هم مارو فراموش نکنن

Z.sharifi دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:13 ب.ظ

حرف‌های ما هنوز ناتمام ....
تا نگاه می‌کنی :
وقت رفتن است
باز هم همان حکایت همیشگی!
پیش از آن‌که با خبر شوی
لحظه‌ی عزیمت تو ناگزیر می‌ شود
آی .....
ای دریغ و حسرت همیشگی
ناگهان
چقدر زود
دیر می‌شود!

قیصر امین ‌پور

سلام
انشالله که همه توی زندگی آیندشون موفق و نام آور باشن
هنوز دلتنگی خاطرات دانشگاه و سرکلاس بودن زیاد نیومده سراغمون بنظرم دلتنگی اصلی رو اوایل مهرماه احساس خواهیم کرد...

مطمئنا اول مهر دلتنگی خاص خودشو داره مخصوصا برای ما که همیشه با تمام هماهنگی هایی که واسه دیر رفتن سر کلاسا داشتیم اولین دانشجو هایی بودیم که کلاسارو تشکیل میدادیمو آخرین گروهی بودیم که تمومش میکردیم
البته شما که ترمای آخر کلا یکی دوهفته میومدید
یادش بخیر ...

دلسوز چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:20 ق.ظ

یه نصیحت دارم به خانوما اینکه مدرک رو که گرفتید به دردتون نمی خوره .برید آشپزی یاد بگیرید مطمئن باشید به دردتون میخوره.

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:21 ق.ظ

اقای توکلی من منتظر فراخوان شما بودم . ممنون

پیشنهاد چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:32 ق.ظ

پست های رو که از ترم یک به بعد خاطره انگیز هستند رو باز نشر کنید .خیلی جالب میشه. وتمام اتفاقات ترم رو مرور کنیم.

سلام ممنون از پیشنهادتون
باید یه سری به آرشیو وبلاگ زد و ببینیم چی میشه
ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:05 ب.ظ

منظورم از فراخوان اعتماد به نفس شماست که این پست رو گذاشتید.

چی بگم ,والا؟

هادیی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام خدمت همکلاسی ها
واقعا پایان بدی داشتیم.اصلا فکرشم نمیکردم انقدر خشک باشیم.در هر صورت همگی انشالله سالم باشید و هر جایی که هستین موفق باشین.
اگه بخوایم باز میشه همدیگه رو ببینیم.
باز میتونیم از هم خبر داشته باشیم.خودمون فقط باید بخوایم.
هر کسی هم که متاهل شد اینجا خودش اعلام کنه ما شیرینی شو میگیریم ازش

در کل من سعی میکنم اولین دور همی رو خودم بگم تا بقیه هم از این کارا بکنن

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
درمورد نحوه جداشدنمون باید بگم بعضی از بچه ها فک میکردن واسه اعتراضا دوباره میبینیم همو اما اونم نشد درکل انشاءالله همه خوشبخت باشن
درمورد هماهنگی دوره همی هم کاره خیلی خوبی میکنید مام کمک میکنیم استارتش باشما

r.fakhri پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام
امیدوارم حال همه ی همکلاسی ها خوب باشه.

آقای توکلی با این پستی که گذاشتید دلمون گرفت... ولی خیلی خوب نوشته بودین.
واقعـــــــا چه بد شد که فرصت خداحافظی با دوستانی که 4سال باهم بودیم رو پیدا نکردیم و طلب حلالیت از همـــه...
درهرصورت واسه ی همه ی همکلاسیای خوبم از تــه دل آرزوی موفقیـــت و خوشبختـــی در تمــام مراحل زندگــی رو دارم...
ولی با پیشنهاد خانوم هادئی واقعا موافقم.
بلکه اینطوری فرصتی فراهم بشه همه ی کنترلیای 90 موسســـــه فیض همدیگرو ببینن... و از هم بی خبر نباشن...
به امید اون روز..............

سلام
امیدوارم حاله شمام خوب باشه
به هرحال هرچی بود این دورانم گذشت مهم خاطرات خوبیه که واسمون مونده ومطمئنا واسمون مهمه که از همکلاسی هامون خبری داشته باشیم
واقعا امیدوارم بشه یبار دیگه دورهم جمع بشیم کاره سختیم نیست فقط نهایتا یکی از آقایون ویکی از خانوما باید هماهنگ کنن بقیه بچه هارو
به هرحال ممنون از نظرتون

هادئی جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام دوستای گلم.
امیدوارم تعطیلات خوبی رو پشت بگذارید
خواستم اولین دور همی رو طبق قولی که دادم برگذار کنم.
چهارشنبه این هفته دوست دارم همگی باشگاه ابریشم بلوار قطب راوندی تشریف بیارید.خیلی دوست دارم همگی بیاین تا یک بار دیگه هم که شده همدیگه رو ببینیم.هرکسی هم که دعوت منو قبول نداره یا باور نمیکنه شماره بده تا تلفونی دعوت کنم.از ته دلم دوست دارم همگی تشریف بیارید.از ساعت 6 تا 9 شب.
قدم همگی روی چشم ما
باتشکر هادئی ، میرخباز

[ بدون نام ] جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:47 ب.ظ

اگه لطف کنید این در قالب پست باشه تا همگی متوجه دعوت بنده بشن تشکر میکنم.
انشالله همگی تشریف بیارین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد