.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

اطلاعیه . . .

سلام به همه همکلاسی ها

این متن دعوت نامه ای که آقای میرخباز و خانوم هادئی تو نظرات گذاشتن  و خواستن که همه مطلع بشن:

دوستای گلم. 

امیدوارم تعطیلات خوبی رو پشت سر بگذارید 
خواستم اولین دور همی رو طبق قولی که دادم برگذار کنم. 
چهارشنبه این هفته دوست دارم همگی باشگاه ابریشم بلوار قطب راوندی تشریف بیارید.خیلی دوست دارم همگی بیاین تا یک بار دیگه هم که شده همدیگه رو ببینیم.هرکسی هم که دعوت منو قبول نداره یا باور نمیکنه شماره بده تا تلفنی دعوت کنم.از ته دلم دوست دارم همگی تشریف بیارید.از ساعت 6 تا 9 شب. 
قدم همگی روی چشم ما 
باتشکر هادئی ، میرخباز

فیلم و عکس

سلام.
از همه دوستان بخصوص خانوم شریفی خواهشمندم فیلم ها و عکس های مشترک رو بهمون بدن.
بخصوص پشت صحنه ها و عکس ها و فیلمای برج میلاد.
عصلا یه وعضی شد این ترم آخری

+در مورد فیلم جشن فارغ التحصیلی من که هنوزندیدم. یعنی بچه ها قابل ندونستن به ما هم بدن ببینیم. اما تا جایی که شنیدم میگن کیفیتش 4K هس. و البته ... بیخیال
+خواهشمندم دوستان وقت کردن به ما هم بدن فیلم رو ببینیم.
+به امید روزهای بهتر

خاطره

یه روزی بود که همه به هم میگفتن
-رفتی پرتال رو ببینی؟
- نه واسه چی؟
-برو  نمرات رو ببین خودت میفهمی؟!
- بگو دیگه . اذیت نکن!!!!
-باید حتما خودت ببینی.
چند دقیقه طول نمیکشید . جوابش می آمد. شاید زنگ شایدم پیامک.
- وای باورم نمیشه ریاضی مهندسی پاس شدم ... وای خدااااااااااااااااااا
شایدم بعضی هامون منتظر بودیم اعلام بشه اشتباه شده و نمره ها برگرده چون غیر قابل باور بود.
رو راست بگم مث خیال پردازی های شب امتحان بود اما ...
این یک واقعیت بود.و هیچ چیز تغییر نکرد.
اما هیچکس پیگیر نشد که چرا این نمره داده شد؟!
شایدم دیگه مهم نبود. همین که نمره گرفتیم کافی بود.
خلاصه حرف حرفِ خاطرس. یه خاطره فراموش نشدنی برای نودی ها...