.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

ریز نمرات کنترل خطی

سلام دوستان

استاد فرزانگان ریز نمرات رو برام فرستادن و گفتن که بذارم تا بقیه بچه ها هم ببینن. گفتند که نمره نهایی بدون در نظر گرفتن نمره پروژه هستش و وقتی پروژه رو هم تحویل بدیم به نمره نهایی اضافه خواهند کرد.


البته لازم نیس از زحمات گرانقدرم تشکر کنید!! من اینکارا رو برا باقیات صالحات انجام میدم!! اجرم با امام حسین!

مرسی


دانلود فایل پی دی اف

نمرات کنترل خطی اعلام شد

سلام دوستان

نمرات کنترل خطی اعلام شده.

خداییش استاد خیلی خوب برگه ها رو تصحیح کرده.

منکه شخصا اصلا فکر نمیکردم چنین نمره ای بگیرم.دستش درد نکنه!

بیشترین نمره کلاس : 17.72
کمترین نمره کلاس : 6.51
میانگین نمرات کلاس : 12.91
واریانس : 6.569444
انحراف از معیار : 2.563093
رتبه دانشجو در کلاس :

بیا اینم یه نمونه دیگه از پارک کردن ماشین توسط خانم ها ( متحرک )





بیا اینم یه نمونه دیگه از پارک کردن ماشین توسط خانم ها ( متحرک )

به افتخار همه ی بروبچ بـــــــــــــــــرقی


یه خلاقیت فوق العاده !
به افتخار همه ی بروبچ بـــــــــــــــــرقی

... F1 F1

سلام...

خوبید؟ حال شما چطوره؟

چی؟؟

_ مگه دکترم؟؟

آهان.

عاقا من این فضای حالت و دیاگرام بود (بُد) رو خوب یاد نگرفتم. چیکار کنم؟

چه راهی غیر از حذف درس و خودکشی پیشنهاد میکنید!؟! راه دیگه ای هم داره؟!

چی کتابی پیشنهاد مینمایییید؟!


اینجا میری تو فکر که خیلی وقته 3 نزدم :))




برای شمام تا حالا اتفاق افتاده؟؟؟؟

:. بـه سلامتـِی تمام پدر های دنیا .:



پدر و پسر داشتن صحبت میکردن!!

پدر دستشو میندازه دوره گردنه پسرش میگه پسرم من شیرم یا تو؟

پسر میگه : من..!!

پدر میگه : پسرم من شیرم یا تو؟؟!!

پسر میگه : بازم من شیرم...

پدر عصبی میشه دستشو از رو شونه پسرش بر میداره میگه : من شیرم یا تو!!؟؟

پسر میگه : بابا تو شیری...!!

پدر میگه : چرا بار اول و دوم گفتی من حالا میگی تو ؟؟

پسر گفت : آخه دفعه های قبلی دستت رو شونم بود فکر کردم یه کوه پشتمه اما حالا...

حواسمان باشد!!

حواسمان باشد:

داشتم مجله ای را ورق میزدم که نوشته ای در پایین یکی از صفحات توجهم را به خودش جلب کرد. مفهوم آن نوشته این بود: "چگونه گفتن هم به اندازه ی چه چیز گفتن مهم است." یاد نادر ابراهیمی افتادم که در نامه ای به همسرش نوشته: " گاهی احساس می کنم با اینکه حرف درستی می زنیم ولی زهر بد گفتن آن جلوی پذیرشش را می گیرد. خیلی وقت ها این حرف های تلخ نیست که دو طرف را می آزارد بلکه چگونه گفتن آنهاست که غمی عمیق بر دل می نشاند. "
حواسمان باشد:
گاهی با یک بی مهری دلی می شکند ، گاهی با یک کلمه یک انسان نابود می شود...
مراقب بعضی یک ها باشیم در حالی که ناچیزند همه چیزند!


کوچک نوشت:
آنقدر میوه های سمپاشی شده به خوردمان دادند که این روزها با حرف هایمان هم آدم می کشیم ...!

برا تنوع!

یه روز اینشتین و نیوتن داشتن با هم قایم موشک بازی می کردن. انیشتن چشم می ذاره و نیوتن میره پشت سر انیشتن یه مربع به ضلع یک متر می کشه و توی اون مربع می ایسته!
وقتی شمارش انیشتن تموم میشه بر می گرده و نیوتن رو می بینه! میگه: نیوتن! سوک سوک!
نیوتن میگه: من نیوتن نیستم! الان ثابت می کنم: مساحت این مربع 1 متر در 1 متر میشه 1 متر مربع و من هم که روی این مربع ایستادم!
بنابراین نیوتن بر متر مربع میشه پاسکال!!

کیا این بازی رو یادشونه ؟


یادش بخیر چه دورانی داشتیم

کیا این بازی رو یادشونه ؟

مسلمان .... !؟

جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت :

بین شما کسی هست که مسلمان باشد ؟

همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکمفرما شد ، بالاخره پیرمردی با ریش سفید از جا برخواست و گفت :

 
ادامه مطلب ...

جواب تمرینات ماشین

سلام

خسته نباشید.جواب تمرینات سری آخر رو گذاشتم.الیته 3 تاش رو.

چهارمی فعلا تحت بررسیه!!

البته اگه از اینترنت گازوئیلی استفاده میکنید توصیه میکنم به ادامه مطلب نرید!

خدمت عزیزان عارضم که همانطور که در ادامه مطلب مشاهده خواهید نمود جهت رفاه حال شما خوبان، نشستم این سوالا رو حل کردم و یه سری سوالات اضافه هم حل کردم که از کنار تصاویر پیداست و بعد جوابشو تایپ کردم و بعد از اینکه پرینت گرفتم خودش شد یه کتاب! بعد ازش عکس گرفتم و براتون گذاشتم!!

 لازم نیست تشویق کنید.من متعلق یه همه مردمم!!

ادامه مطلب ...