.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

.:دانشجویان برق کنترل-دانشگاه علامه فیض کاشانی :.

Student electrical control- Allama Faiz Kashani University

بگــو آمیـــــــــــن ...


امیدوارم هیچ پدری شرمنده ی زن و بچش نشه...

بگــو آمیـــــــــــن ...☻

سلام به دوستان گلم!!!


خواستم به اطلاعتون برسونم که نفرات برترمسابقات کتابخوانی


درسایت نسیم قرآن اعلام شده....!!!!!!!!!!!!!!!

...

سلام خدمت دوستان خوبم...

غرض از مزاحمت اینکه ظاهرا کلاس مخابرات روز 4 شنبه رو که پیچوندیم استاد هم بهش برخورده و گفته: من میخاستم 2 نمره کوئیز اضافه بر 20 باشه تا یه ارفاقی واستون باشه ولی چون نیومدید 2 نمره از همتون کم میکنم و  از این به بعد روی 18 حساب کنید. یعنی 20 دیگه خبری نیست!

خدا کنه فقط همین 2 نمره باشه چون اگه باهامون بد شده باشه که دیگه هیچی!! مثل بچه های ورودی 88 که 3 نفرشون پاش شدن. اونم با ماکس 12 .

این پست رو گذاشتم که بگم اگه میگم یه کلاسی رو بریم و فلان کلاس رو نپیچونیم بخاطر لج بازی یا ساز مخالف زدن نیس. بخاطر اینه که اخلاق استادش رو میدونم و میگم. مثل همین مخابرات که گفتم نپیچونیم. حالا هرچی بود تموم شد. ببینیم میشه با استاد صحبت کرد و راضیش کرد یا نه. (هرچند که بعید میدونم)


مرسی

سلام دوستان گلم...

شبتون بخیر!

اخرین جلسه قرآنی استادواجدی درسال92 فرداساعت3 بعدازظهردرکلاس شماره18برگزارمیشه.

لطفااطلاع رسانی کنید چون سامانه پیامکی دچارمشکل شده.

باتشکر

آلزایمر مادر!

چمدونش را بسته بودیم،با خانه سالمندان هم هماهنگ شده بود.
کلا یک ساک داشت ،کمی نون روغنی، آبنات، کشمش ،چیزهایی شیرین، برای شروع آشنایی …
گفت: "مادر جون، من که چیز زیادی نمیخورم یک گوشه هم که نشستم نمیشه بمونم، دلم واسه نوه هام تنگ میشه!”

گفتم: "مادر من دیر میشه، چادرتون هم آماده ست، منتظرن.”

گفت: "کیا منتظرن؟ اونا که اصلا منو نمیشناسن! آخه اون جا مادرجون، آدم دق میکنه ها، من که اینجا به کسی کار ندارم اصلا، اوم، دیگه حرف نمی زنم. خوبه؟ حالا میشه بمونم؟”

گفتم: "آخه مادر من، شما داری آلزایمر می گیری همه چیزو فراموش می کنی!”

گفت: "مادر جون، این چیزی که اسمش سخته رو من گرفتم، قبول! اما تو چی؟ تو چرا همه چیزو فراموش کردی پسرم؟!”

خجالت کشیدم …!

حقیقت داشت، همه کودکی و جوونیم و تمام عشق و مهری را که نثارم کرده بود، فراموش کرده بودم.اون بخشی از هویت و ریشه و هستیم بود،راست می گفت، من همه رو فراموش کرده بودم!
زنگ زدم خانه سالمندان و گفتم که نمی ریم

توان نگاه کردن به خنده نشسته برلب های چروکیده اش رو نداشتم، ساکش رو باز کردم
نون روغنی و … همه چیزهای شیرین دوباره تو خونه بودند!

آبنات رو برداشت

گفت: "بخور مادر جون، خسته شدی هی بستی و باز کردی.”

دست های چروکیدشو بوسیدم و گفتم:

"مادر جون ببخش، فراموش کن.”

اشکش را با گوشه رو سری اش پاک کرد و گفت:

"چی رو ببخشم مادر، من که چیزی یادم نمی یاد، شاید فراموش میکنم! گفتی چی گرفتم؟ آلمیزر؟!”

در حالی که با دستای لرزونش، موهای دخترم را شونه میکرد زیر لب می گفت: "گاهی چه نعمتیه این آلمیزر…!”

شروع ثبت نام دوره های آموزشی انجمن علمی

 باسلام...

وقت همه دوستان گلم بخیر...

عارضم خدمتون که با هماهنگی های صورت گرفته مجموعه ای از دوره ها که به شرح زیر میباشد برگزار میگردد :


1 ) ICDL

2 ) Photoshop

3 ) Matlab

4 ) Altium

5 ) ORCAD

6 ) پردازش تصویر

7 ) Proteus & AVR


دوره های فنی حرفه ای :

PROTEUS

AVR

ORCAD


همراه با مدرک فنی و حرفه ای و امتیازی برای کارآموزی دوستان....


لازم به ذکر است پس از درخواست های مکرر دوستان امشب با هماهنگی های صورت گرفته قرار به این شد که دوره AVR & Proteus قبل از دوره فنی و حرفه ای نیز برگزار گردد که شما دوستان میتوانید در آن ثبت نام نمائید.

ضمنا دوره های فنی و حرفه ای نیز قریبا تایید شده که همزمان با دوره های ذکر شده ثبت نام خواهد گردید...

شما دوستان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب انجمن یا با مراجعه به دفتر انجمن مراجعه نمائید...


توجه : برخلاف برخی از شایعات این دوره ها با تدریس اساتید برتر

برگزار خواهد گردید...

شروع ثبت نام از 8 اسفندماه ....


آدرس وب انجمن : www.eessfeiz.blogsky.com


توجه : اولیت با دوستانی است که زودتر ثبت نام نمایند.


اطلاعیه!!!

سلام دوستای عزیز روزتون بخیر

بنا به درخواست یک سری از بچه ها قرار شده که کلاس های رباتیک دوباره تشکیل بشه اما چون سری های پیش استقبال زیادی نشده به همین دلیل فراخوان عمومی در دانشگاه نمیزنن حالا کسانی که دوست دارن که این کلاس ها برگزار بشه یک نظر برای من بزارن.

قابل ذکر است که در این کلاس برنامه های کدویژن و پروتئوس به طور کامل تدریس می شود و کسانی که در این کلاس ها شرکت کنند درس میکرو رو به خوبی متوجه خواهند شد.

و اما مطلب دوم این که اگر تعداد حداقل به 20 نفر نرسه این کلاس ها رو تشکیل نمی دهند.

با تشـــــــــــــــــــــــــــــکر


با تشکــــــــــــــــــــــــــــــر